Irregular Chocie- Kläder

Irregular Choice är det där märket som gör helgalna och underbart söta skor med kitschiga detaljer. Men de gör också okonventionella kläder varav det mest positiva man kan skriva är att man kanske kan få uppslag till lite tokiga scenkläder- om man är inne på sånt. Jag skulle inte vilja kör hela lookerna till vardags, det slår över på för mycket dagispyssel/hemmasydd teaterkostym/folklorefestival-rejvare för mig (som påminner om mindre lyckade crazy kreationer man själv har haft på sig och skapat genom tiderna) och i stora hela föredrar jag deras skor. Accessoarer och smyckena är också jättehärliga!
 
Dagispyssel. Filt-tyg OCH garnbollar..?!
 
Coolt, men jag tror den här kollektionen samlar upp alla desperata kreationer (särskilt tygerna) jag och min syster gjorde under 90-talet. Plysch (som kanten alltid rullar upp på), seriöst?!
Dagispyssel. Tofsar och zickzack-sax. Kunde varit snyggt utan huvudbonaden om det inte var för de illasittande spandextightsen och ojämnt klippta remsorna...
Jag är utklädd till ett träd OCH lejon i skolpjäsen.
 
 
Lurex och flufff-fluff- och inte på ett bra sätt! Men snygga guldboots och tights!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0