Febrig Förpepp Juloutfit


Klänning, raggsockor, och hårblomma från H&M divided / Tights med serierutor från Pamela Mann
 
I fredags kände jag att jag fick till en outfit som skulle varit värdig själva julafton. Fast på julafton kommer jag säkert inte vara lika fin, det skulle vara typiskt mig. Men det är bra att börja planera och fira lite redan nu. Rätt var det är så är julen över!
 
Dino-örhänge av Fröken Röd. Här kan man också se vilken skillnad det blir i bildkvalitét med min nya kamera! :D
 
Det här var dagens makeupinspiration, minus lösögonfransarna tyvärr, och kajal som går in i ögonvrån för det tycker jag inte är snyggt. Från Makeupmania.
 
Jag var hem till mamma en sväng och fick ett gott skratt åt den här lappen hon hittat som jag skrivit när jag var liten...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0