Mad Mix

 
Här är jag bl.a.med årets andra julmust, y'all!
 
DAGENS OUTFIT: Hoodie från New Yorker. Rosasvartlila leopardmönstrad klänning från Gina Tricot. Jag tycker leopardklänningen är jättefin men den har inte kommit till använding så mycket på grund av att överdelen är lite väl bar, särskilt nu på vintern, och jag har inte fått det att funka tidigare. Fast nu blev det ju bra med den svarta ribbstickade klänningen under(hurra!), som är av Elin Kling för H&M tror jag. Det flätade pannbandet och bruna plastpärlhalsbandet är också frå H&M Divided. Rödrosa stentvättade jeans från Cheap Monday.
 
Respons: "Du är alltid så färggrann.. -glad!", och: "VIlken fin klänning och hoodie!", och: "Du skulle vara med i sånt där Veckans Stil-reportage i Arbetarbladet!"- ha ha ha, BÄST! xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0