Alla <3 Dag 2012!


GRATTIS på Alla Hjärtans Dag kära läsare! Hoppas ni får det mysigt med era käraste, om det så är er själva, ett husdjur, en kompis, partner, plasthäst, flodhäst, sjöhäst, kaka, maka, mjukisdjur, filur, fiktiv figur, familj, låtsas- kompis/partner/älskare, eller annat! Själv ska jag bara ligga under täcket och krama mig själv, ladda batterierna, drömma om framtida kärleksstunder, gråta en skvätt, äta lite gott och titta på nåt bra. Alternativt dra något gammalt över mig! Hade jag haft ett badkar, pengar, lust och ork hade jag nog kört ett lyxigt skumbad med skumpa, tända ljus, härlig body lotion, raffset, och en chokladask! Men nu tänker jag bara ligga här och vara smutsig och äta ostbågar.

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0