Blue Star Wars Rebellion



OUTFIT FRÅN FÖRRA VECKAN. Efter Pink Star Wars Rebellion kommer ju Blue, det fattar ju alla! Wrangler-jeansen har jag precis lagat och satt i bruk, det är mina favoritjeans. Blå Star Wars tischa från H&M divided. Rosettdiademet hade jag på mig medan jag fotade för att piffa upp tillvaron litegranna, den köpt på rea hos Glitter. De rosa Rocketdog-moonbootsen är också rea-inköp, fast från Wedins. Väskan är ny och inköpt på rea på Indiska. Fire Fly My Little Ponnien är från Tradera. Rosa armband, present från storasyster. 



Just denna dag råkade det vara så att jag fortsatte fotografera stilleben och saker till kurskollaget, ha ha ha! :D 


Mössa rea på Gina Tricot. Halsduk Bik Bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0