Ginajeansen- rosa




Gina jeansen- provat! Betyg: Halvnajs. De var väldigt små i storlekarna sa expediten. Här är ändå min vanliga storlek 32. Gick man upp en storlek satt de konstigt istället. Men tyvärr var de inte så sköna. Det hade varit önskvärt med lite mer stretch. Sedan har jag svårt för jeans där midjan sitter mitt på magen och lägre på röven, obekvämt och icke smickrande. Sedan var de ganska tunna och inte får det plats med långkallingar heller. Inga vinterjeans direkt. Men det verkar inte bekymra folk. Storlekarna var grymt utplockade, särskilt i blått. Förståeligt ändå. Det är inte varje dag man hittar ett par färgglada jeans för en billig penning! Man kan ju köpa ett par och hoppas att de går ut sig till en skön passform till våren. Det gjorde iallafall jag. =) Fast jag har inte bestämt om jag ska behålla dom... Men det kan vara värt en chansning. Eller så blir de ett av de där obekväma paren som ligger i garderoben och samlar damm men som jag fortfarande hoppas på att få användning för en dag. Och bredvid ligger de bekväma och numera sönderanväda jeansen i väntan på lagning... (Trots alla jeans så har jag alltså bara ett två hela och användningsbara byxor för tillfället+hängselbyxor.)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0