Mimi Oh & Melodifestivalen




Jag brukar vanligtvis inte följa Melodifestivalen något särskilt. Men ikväll ska jag faktiskt kolla med stort intresse och stor hängivelse då min systers-killes-kusin Mimi Oh är med och tävlar! Störtskön duktig inspirerande tjej som har en grym klädstil, härlig röst, och gör nostalgisk pop som inspirerats av 80-talets hits och hjältar!



IKVÄLL tävlar Mimi Oh med låten 'Det går för långsamt' i Melodifestivalen kl. 20.00 på SVT1.




NOSTALGITRIPP. 80-taaaaaal!!! :D






MYCKET BÄTTRE version av Eric Amarillos 'Om Sanningen Ska Fram'!





Kommentarer
Postat av: Kuriosakabinett

Tack så mycket. Jösses så bra hon har fångat 80-talet i sin stil. Tråkigt att det inte gick bättre för henne i melodifestivalen.

2012-02-12 @ 00:12:46
URL: http://kuriosakabinett.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Duktig tjej!

2012-02-12 @ 06:51:27
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0