Torrbad & Två Påsar Skridskor


Oh, fy tusan! Det här var ingen vidare dag! Jag kände mig som en "påse skridskor", som Anna skulle säga. Och det sa hon också. Hon ställde nämligen upp som modell idag till mitt fotograferandet av ABF Expiditionen till publikationen. Och vi kände oss båda som en "påse skridskor". Efter praktiken blev jag bjuden på jättesmaskig middag hemma hos mamma. Sedan passade jag på att låna hennes badkar för ett torrbad... (jag har tyvärr inget eget). Efter det kändes det genast mycket bättre! Outfiten består bl.a. av en She-Hulk JunkFood T-shirt från Honcho-sfx.com och mössan är reafynd från H&M divided. Kedjeläderhalsbandet är nyligen köpt på rea på Gina Tricot.


Expiditionsmodell. Omedveten kompismatchning utav bl.a. gröna t-shirts! Anna frågade mig dagen innan hur hon skulle se ut och jag svarade: "Cool och kulturell. Som att du ska starta en bokcirkel. Som du alltid ser ut", ha ha ha! Vi har pratat om att gå med i en bokcirkel sedan vi träffades. Jag skulle gissa att Annas outfit består av 90 % second hand. Men skorna är från Vagabond och klockhalsbandet är ett 100-årigt arvegods.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0