Sky Ferreira does "Vogue"


It-tjejen Sky Ferreira (sångerska, modell, låtskrivare, skådespelerska) poserar som Madonna för V Magazine- och det blev ju förvånansvärt bra! De har lyckats pricka in många ikoniska favoritlooks med Madonna, och samtidigt fräschat upp det lite. Snyggt gjort!






Sen kan man ju tycka att rent uttrycksmässigt ser Sky Ferreira mer ut som en osäker lite våpig "Bambi på hal is", jämfört med Madonna- drottning av sassy kaxigt självfötroende och "jag bryr mig inte om vad ni tycker om mig jag gör det jag vill ändå (men vill ändå att hela världen ska avguda mig eftersom min pappa aldrig gjorde det)-attityd"...


Bildkälla: 80spurple.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0