Borta bra men hemma bäst


Tjolahoppla! Jag har precis kommit tillbaka från en stockholmsweekend med min praktikplats Vi åkte dit för att fira ABF's 100-årsjubileum.Jag har haft det trevligt: varit på en hel del intressanta föredrag, bott på lyxigt hotell, och shoppat lite. Olyckligtvis har vi haft otur med restauranger och vädret, men jag är superlycklig ändå över enkla grejer som en macka från Subway och kunna handla dygnet runt på 7-11. Trots att jag varit ei en storstad så känns det dock lite som att återvända till civilisationen då jag varit utan varit utan telefon och internet i 3 dagar så det är ganska skönt att komma hem och bl.a. kunna blogga lite. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0