Midsommaroutfit 2012

Såhär såg jag ut igår på midsommarkvällen efter att topparna blivit klippta, slingor hade blonderats och topparna toppfärgats rosa! 
 
Midsommaroutfiten: Vagabondskor Wedins // Kort trench, hello kitty-väska (barnavd.) och jeansshorts från H&M // Elle-väska gåva // Rosa hjärtformade brillor från Lindex barnavd. //
 
 Ps. Jag har fått starta om datorn säkert fem gånger för att kunna göra det här inlägget. Jag tror att det beror på Blogg.se's nya bloggverktyg som segar ned datorn. Otroligt frustrerande, Någon annan som har problem med det? Ds.
 

Kommentarer
Postat av: Retrophilia

Supersnyggt!!! :)
För mej så funkar bara blogg.se med firefox, det har bara krånglat sen dom gjorde om men jag hoppas att det blir bättre snart!

2012-06-23 @ 21:31:54
URL: http://retrophilia.blogg.se
Postat av: Hanna S

Hejsan! Vilken jättefin blogg du har med fantastiska bilder!
Tänkte också bara säga att jag har en pågående tävling på min blogg!
Det skulle verkligen betyda GULD om du var med! :D
<3

2012-06-27 @ 10:49:36
URL: http://hannaasundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0