Unique Rebelism Spanar På Stan / MODERN LOOK & CORKY SWEETHEART



Silverväska, på Lindex.
Metallic-färgad väska- den ultimata accessoaren! Synd att inte handdtagen var längre och väskhöjden kortare, då hade jag köpt den direkt!


Wayfarer-kopior på Bik Bok i en av vårens trendigaste färger!


Zebramönstrade strumpbyxor, H&M Divided. Snyggt! Jag köpte liknande från Gina Tricot förra året som var trasiga innan jag ens satte på dem... Men jag har upptäckt att H&M divided's (och Åhléns) strumpbyxkvalitét är bättre än de flesta butikers.


Söt hjärtmönstrad topp, på Lindex. Corky sweetheart!


Triangelformad ring på Gina Tricot, 59 kr. KÖPT! :D Jag var ju ute efter ringar och älskar trianglar!


Fransar, hål för axlar, silvernitar och indianinspirerat mönster i klassiskt och grafiskt svart och vitt. Sjukligt snyggt med neonfärgade accessoarer till. Helgens topp! Från Gina Tricot. VILL HA!


... och smacka på med rött läppstift och tjock eyeliner.

 Dra på jeansshorts, eller svart kjol/shorts, och strumpbyxor under(och stockings och strumpebandshållare över).

Släng på en lång svart kofta.

Pumps, platå, sneakers eller kängor på fötterna och en slarvig frisyr. Alternativt snurra ihop till en hårknut och fäst med ätpinnar, färgglada pennor, eller målarpenslar. 

Vill du pimpa extra, kör på lite roliga detaljer som stora nördbrillor, neonaccessoarer, stora guldsmycken, hårscarf- så är helglooken fixad!


God shopping- och stylinglycka!



Kommentarer
Postat av: vicktoria

Hej! Får jag fråga vart den snygga t-shirten kommer ifrån?, från inlägget:

http://uniquerebelism.blogg.se/2008/november/star-wars-tishan.html



Tacksam för svar. Diggar din unika klädstil föresten!

2012-03-10 @ 19:11:34
Postat av: Unique Rebel svarar

Vicktoria! Hej kompis och ursäkta att jag är sen med svar. Tack för komplimangen! =D



Den där t-shirten beställde jag för några år sedan från 80stees.com, där jag beställer mina flesta retro t-shirts. Men tyvärr finns inte just denna att få tag på längre. Jag har kollat runt lite.



Tyvärr. Men herrvarianten som är grå, som jag oxå har, finns kvar att beställa! http://www.80stees.com/products/Star-Wars-The-Empire-Strikes-Back-T-shirt.asp



Annars finns det hur mycket andra fina motiv som helst.

http://search.80stees.com/?q=star+wars&search=1



Kul att du gillar Star Wars & lycka till! :D



2012-03-10 @ 20:10:40
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: julia

hej diggar verkligen din ring, har letat jätte mycket efter den, vet du om den finns på internet? :)

2012-05-30 @ 18:52:36
Postat av: Unique Rebel svarar

Hej Julia! Nej det vet jag tyvärr inte! Kan kika lite senare. Men jag köpte den al ttså på Gina Tricot för ett tag sedan... Inte så bra klalitét dock, "silvret" har börjat gå bort och fram sticker bronsaktig metall som färgar av sig grönt på fingret! :P

2012-05-30 @ 19:46:39
Postat av: Unique Rebel svarar

Hej igen! Nej, du hittar tyvärr ingen triangel eller trekantad ring... Ja, jag hittade denna men det verkar inte som det går att beställa,eller?!

https://marketplace.asos.com/listing/rings/triangel-ring/298758

2012-05-30 @ 20:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0