Fiskbensfläta, himmelsblå naglar och G n R.


ONSDAGS. Lärde mig äntligen att göra fiskbensflätor, målade naglarna himmelsblå, hittade 3 nya stil-outfits.


Örhängen, Guns n roses t-shirt och blått nagellack från H&M divided.


FÖRE OCH EFTER SMINK & NATURLGT LJUS vs. BLIXT. TVÅ FISKBENSFLÄTOR vs. EN PÅ ENA SIDAN.

Körde på en jeansblå ögonskugga från MAC "Jewel Blue". Sotgrå kajal "Smoke" och Cover All "Blue" från M.U.S. Light Touch Natural Radiant Foundaton "Nude" från Isadora. Rouge "Worship" från Face. Ögonbrynspenna från H&M. False Eyelash Mascara från Maybelline. Jag blev väldigt nöjd med den sminkningen, den blir nog av fler gånger. Perfekt till jeans+svart och blåa naglar.


FISKBENSFLÄTA. Jag ville ha en lite lösare, tjockare och slarvigare variant så jag flätade med tjockare testar än de gör i videorna nedanför. Egentligen vill jag ha den ännu tjockare och slarvigare men jag har inte tillräckligt tjockt hår för att få till det, tror jag. Eller så är det en annan fläta jag borde satsa på... Det kan också vara så att jag gör helt fel.

Dessa två väldigt olika tutorials använde jag mig av. Den första är på svenska och den andra på engelska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0