Första Sommaroutfiten

'

IDAG. Premiär barbent!!! Så jäkla skönt! Åh jeansshorts! Nu kommer de verkligen till sin rätt! Så skönt när det fläktar på benen. Och Converse, hjärta hjärta! Annars har jag en oversizad Lady Gaga konsert t-shirt på mig, och en wct ziphoodie knuten runt midjan. Suddig bild men kamerabatteriet höll på att dö. Här är jag på promenad i mina barndomskvarter och läser samtidigt magasinet Buffé för matlagningsinspiration. På huvudet har jag en bandana bl.a. för Hello Kitty-hörlurarna är så tighta att det gör ont efter ett tag, ha ha (nej det är inte barnstorlek), och jag håller dessutom på att tillfriskna från hörselgångseksem-inflammation. Shoppingprojekt: nya hörlurar är igångsatt, kanske svarta, men definitivt normalstora. Till lunch blev det plockmat från ICA söders charkdisk. Picknick på balkongen, underbart.


RETRO WALK. This used to be my playground...

Får se om jag lyckats få bättre outfitbilder under dagen nu när batteriet är laddat... Hemskt att inte göra outfits fotorättvisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0