Förra veckans- Outfit/Dag: Rosa truck, sniglar och Madonna-trench.

Älskar övertydliga, långa och krångliga rubriker... ;P

På lunch torsdagen 10/5. Det regnade jättemycket och de duniga och sprickande trädknopparna lyste nästan neongrönt mot det gråa mulna våta. Jag passade på att använda den gräddfärgade trenchcoaten som ett snyggt skydd mot vätan. Den kommer från ett designsamarbete mellan H&M och Madonna men jag avänder den sällan för att jag upplever den så svårmatchad. Sniglarna kom fram och verkade samspråka vänligt och peta på varandra med sina känselspröt. Jag hittade en rosa truck, som matchade stretchjeansen och skosnörena, att föreviga mig med.


GO SLOW. LIFE IN PROGRESS. Hahaha, skummaste outfitbilden!!! Love it! xD

GIRLZ RULE Superheroine JunkFood T-shirt: 80stees.com.
Rosa stretchjeans: Gina Tricot. 
Döskallesjal: Glitter.
Turkos hoodie: Bik Bok.
Trenchcoat och väska: H&M divided. 
Reebok Skor+skosnören: Din Sko.


På kontoret. Wet, wet, wet. Hobo.




- Hej Hej.

Det kommer alltså en "Förra Veckans- Outfit/Kväll" också... Troligtvis. Jag har delat upp det för att det inte skulle bli så jävla långt. Vilket jag iof redan 'misslyckats' med. Vissa dagar blir det mera fotograferande, outfits, och självporträtt, än andra helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0