"H" & "F"

 
HÖSTVÅLNAD. H:et på jackan passar bra i sammanhanget: hottentott, hoppetossa, höst, hörselgångseksem, halloween... Egentligen står det ju HL för Harajuku Lovers. Halsduken är från Lindex och mössan från Gina Tricot.
 
GRÖNT FÖR SLIME. Eftersom jag fortfarande var hängig i måndags(6:e sjukdagen) och såg konstig ut på den här bilden har jag satt dit Slime från Ghostbusters(fort. hett tips för fula faceshots) fast det blev mer Jim Carrey/The Mask... Ja. Halloween närmar ju sig- jag börjar komma i stämning! :D Ursprunglig outfitinspiration: Star Wars Rebels- som kom efter att ha dreglat över Adidas Star Wars-sneakers på nätet... Orangea stretchjeans och guld/silver-väska H&M divided // Star Wars Empire Strikes Back Junk Food T-hirt 80stees.com  //
 
ÖRON. Mer bizarra anatomiska detaljer i oufitinläggen. Här från örondoktorns kontor, och då kommer vi in på mina örhängen... Det vänstra är från Topshop och är ett av mina snyggaste! Rött, svart plexiglas och silver.
 
FETT. Det här örhänget är från Hallongrottans stånd på Euro Pride i Stockholm. "F" för Fashion, Fantastisk, Fun, Feminist, Flata, Fet, Ful, Fin, Fruktansvärd, Fattig, Fas 3, Fuck, Freak ?! Take a pick! Hursomhelst gör det ett intryck och sänder ett budskap. Jag tycker att det är uppfriskande med en fet superhjältinna! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0