Evil Knievel Speedracer Pippi

Idag såg jag ut såhär. Och det är så ovanligt som att jag lyckades ta outfitbilder redan innan lunch! Rekord igen. Den här unisexjackan är en av mina second hand-fynd under 90-talet, förmodligen från 70-talet, som är så jäkla cool men jag använder den alldeles för sällan för att den är ganska kort och liten, men till det här halvkalla vädret passar den bra. Särskilt med linne, tunika och en skjorta under. Den påminner mig om Evil Knievel och Speed Racer.
 
Snood: Lindex.
Rutig skjorta, svart tunika: Gina Tricot.
Kort täckjäcka: second hand.
Tigths: H&M divided.
Union Jack-väska: Accessorize.
Skor: Stadium.
 
Respons: "Snygga tights. Det påminner om björkstammar!". Ja när du säger det så!
OCH:
"Nu fattar jag hur du gör för att hålla dig varm. Du kör med lager på lager istället för bara en tjock jacka. Det är jävligt smart för då kan man värmereglera bättre". Ja, så är det!
OCH:
"Har du varit en stygg flicka?!". Eeeh.. för att man har flätor?! Eew!
"Pippi Långstrump!". Ja tack- Pipp kan ju vara världens coolaste böna! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0