Queen Of The Supermarket/White Trash Chic/Back In Pink!

Jag började känna mig en smutta gnutta smula energisk i söndags (förstås) och jag hade en härlig dag då jag var ute och njöt av vårsolen, handlade, städade, tvättade, kollade på Plantagen, lagade lasagne o blåbärspaj, ect.
 
 Även igår, måndag- annandag påsk, var en bra dag då jag var ute och letade efter Veckans Stil och tog en utflykt till Rusta. Det var längesedan jag var där, men Rusta i mitt hjärta!!! :D Jag slog till på en ny duschslang och duschhuvud och balsam från Aussie! Min duschslang läckte nämligen och jag har länge velat prova Aussie's hårprodukter och passade på när de var ca. 50 kr billigare än på åhléns!
 
Jag bor ju på andra sidan stan från Rusta och i närheten av där jag bor har istället ÖoB legat för den som vill köpa loss massa billiga grejer, som ju inte alls är lika bra. Men när jag åkte dit igår var där bara tomma lokaler och enligt ryktena ska ett Rusta öppna istället. Åh happy day!!! ;D Det blir ett mycket välkommet tillskott till industri/white trash-paletten med Willys, Plantagen, och Max hamburgerrestaurang, m.fl. Perfekt nöje att strosa runt där a lazy sundayafternoon! Det känns som att man är med i en amerikansk dammig roadmovie/independent-film- love it!!!
 
 Så jefla långhårig & Back In Pink!
 
Tip-dye klänning - Gina Tricot. Stentvättade rosa jeans - Cheap Monday. Rosa blixtörhängen - Red Rum.
 
 
 Låt: Queen of the supermarket - Bruce Springsteen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0