Blast from the past: WHITE HEAT

När man (läs:jag, kvinna) ligger hemma och hostar och har feber, trots att man aldrig brukar ha feber, och utanför viner de ogästvänligaste och kyligaste av vindar, så kan man inte hjälpa att drömma sig bort till en varmare tid, Som i somras till exempel då man inte behövde trava runt i billiga vinterkängor som numera stinker fotsvett. Trots att man inte brukar drabbas av detta snuskiga fenomen. Inte heller är de ergonomiska men man har inte råd att köpa ett par bra skor. Eller det faktum att jag har använt täckjacksbyxor tre gånger i mitt vuxna liv. Samtliga tillfällen ägde rum under de senaste veckorna och det var inte för att jag skulle utöva vidriga vintersporter utan helt enkelt cykla till praktiken utan att frysa ihjäl...
 
 Outfits från en varmare tid: sommar 2012.
 
Leggings - Lindex. Kjol- Bik Bok. Lnne, hårsnoddar, solbrillor - H&M. Topp- Gina Tricot. Skor- Wedins.
 
Kjol, väska och halsband- H&M. Jeansjacka - pappas gamla. Brillor - Lindex.
 
 Låt: Madonna- White Heat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0