Happy Sunday!

 
 
 
Efter att ha varit hemma sjuk sedan i tisdags så tror jag att jag kanske ser ett ljus i mörkret. Jag var i alla fall tvungen att fixa till mig och bege mig ut idag för att leta efter en Veckans Stil och handla mat (längtan efter blodapelsiner hade gått för långt). Bristen av piff under sjuktiden gjorde nog att jag tog i lite xtra med färgpaletten... :P Det tog 1 1/2 timme att hitta en Veckans Stil. Under den tiden hann jag kika på kläder också (span på stan-inlägg kommer strax). Sedan blev det förstås spontant kalas med Budapest-bakelse och musik från Smurfarna, Fragglarna och Mupparna! :D Mamma fyller nämligen år på tisdag men vi tog ut det i förskott. Vem vet när jag kommer ut nästa gång.
 
 
 Dagens Låt: Hallonsaft- Klasse Möllberg & Smurfarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0