Klippt mäjj.

NYKLIPPT. Jag tog mig äntligen råd och gick till en frisören (det händer extremt sällan, vanligtvis klipper mamma mig......) för att klippa bort allt det torra och slitna. Det visade sig att då försvann halva håret och jag ser numera ut såhär som på bilden ovan. Det var mycket snyggare innan, men nu slipper jag brottas med hårborsten varje morgon och kan halvera mängden balsam och schampoo (mer ekonomiskt). Den grundliga klippningen kostade mig dessutom bara 200 kr.
 
Här klippte jag mig. I närheten av tågstationen ligger Alice Salong och där jobbar en vietnamesisk man som klippt där i 15 år. Inredningen och lukten är väldigt speciell. Som att tiden har stått stilla. Gamla handfat, solblekta bilder.
 
FÖRE. Dagens outfit: Leopardklänning i ekologisk bomull - Gina Tricot. Wranglerjeans - Stadium (har äntligen gått hål). Molly Ringwald Sixteen Candles T-shirt - 80stees.com. Snood - Lindex.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0