Out in the fields

I lördags var jag ute och promenerade i ca. 3 mil i asfaltsdjungeln i min gröna Harajuku Lovers Varsity jacka! Det visade sig att den gick perfekt ihop med Star Wars-tischan från JunkFood och den snurrvänliga pressveckade svarta kjolen från H&M divided. Varsity-jackets är en personlig favorit, eftersom det känns så 80s-college-film, och efter att de haft en comeback de senaste fem åren så är det fortfarande på modet. Både min kusins son, och min kompis son, har en liknande grön varsityjacka, ha ha! :D
 

Kvällen spenderade jag med att baka Leila Lindholm's Kardemummaknutar, och ta ännu en promenad i den sköna kvällsolen och de friska vindarna vid Alderholmen, samt kolla på gamla vrålåk. Det var nämligen Vårcruising i Gävle. 
 
Låt: Out In The Fields- Gary Moore.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0