People are strange...

GÅRDAGENS OUTFIT. Jag är ute och fotar på Alderholmen, vid hamnen alltså, för er som inte bor i Gävle, i försök att fånga dess siluett till en logga. :)
 
Nästan allt jag har på mig som syns är från H&M. Förutom skor och väska. Sen har jag dekorerat jeansjackan själv.
 
 När jag städade i helgen hittade jag den här Emily Strange-väskan som jag fick i födelsedagspresent runt 2005 från en liten kitschig presentbutik vid Odenpla som jag nu satt i bruk igen. Förutom att karaktären heter Emily som jag, så känns frasen 'People are strange' väldigt passande eftersom min favoritlåt ur soundtracket till min favoritfilm The Lost Boys! :D Samt folk kan vara väldigt konstiga, och jag med!
 
Låt: People are strange - Echo and the bunnymen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0