Blast from the past- Feb 2009


Dancing With Myself. Ska man bli superblond igen?
 
Eftersom min dator sjunger på sista versen och mina fotografier är sparade på den så fick jag låna min mors externa hårddisk att kopiera över dom till. Det tog 11 timmar och 30 minuter. Så jag hade gott om tid att kolla igenom lite bilder med andra ord. Just 2009 är lite av en period då jag inte alls publicerade lika mycket bilder som jag producerade. I mina annars välfyllda Facebook-album märks detta extra väl. Därför är det lite kul att kolla på bilder från det året. Det var bland annat året då jag var extremt blond och rosa och det mesta var härligt sockersött och drömskt retroaktigt. Det kan dessutom ta mig år innan jag avgör vilka bilder som är bra.

 
Kärleken till att fota objekt med stark blixt...
 
 
Provrummet.
 
Omg, it´s so fluffy I'm gonna die!
 
 
 Dagens låt: Dancing In Heaven- Q-Feel.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0