Happy Halloween!

Myyyyyyyysigt....
 
UNIQUE REBELISM önskar er en riktigt mysrysig Halloween i sann 80-talsanda !!! Jag funderar på att grotta ner mig i sängen med massa 80-talskräck som Poltergeist (törs man? fortfarande skitläskig!), Nightmare On Elm Street och Hellraiser- som jag faktiskt ännu inte sett. Samt karva en Pinapp-o-lantern och konsumera massvis med godis, salt och vinäger-chips och Cherry Coke omringad ac cupcake-doftande lyxljus.
 
 
 Gremlins 2 funkar alltid!
 
 En ansiktsmålning av detta slag hade jag gärna kört på till Halloween-utstyrsel men hur blir det när man dansar och svettas?! Rätt opraktiskt.
 
Lady Gaga med skelettsminkning...
 
Bättre än en pumpa!
 Emily Strange.
 
 Minns ni Mysrysare? Åh, vilka mysigt rysliga minnen jag har från att sträckläsa dessa i mitt flickrum! Inte undra på att man blev som man blev! :D Billd från Bokdetektiven.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0