mera sci fi mässa!


så omtänksamt!

ja han gick verkligen wild andcrazy eller hur! ;)

sen träffade jag på idol lars på pendeln... han irrade runt efter att blitt utkastad från idol...

på väg...

träffade en kille i min smak...

när vi kollade på gamla star wars gubbar överasskade han oss baifrån och jag skrek till såsom man gör när en stormtrooper står alldeles bakom dig...

my little ponies!!! det var en glad överasskning!

...liksom djävulen från the legend med tom cruise. oxå en av mina gamla favvisar...

här har vi danny trejjo! bland det pinsammaste jag vet är att smygfota kändisar.


han såg jäkligt cool ut iaf. han skrattade o jag gjorde tummen upp åt honom.. hahaha...

... till skillnad från carl weathers som inte rörde en min trots att jag gjorde tummen upp åt han med... hahaha.
han kanske var sur för att vi inte betalat för att bli fotad med honom eller få hans autograf...
trots det tycker jag han är grymt cool oxå. kanske därför var jag oroligt generad efter detta och mindes varför jag gömde mig bakom en pelare 2002 när rutger haur gästade sci fi mässan... gaaaah!

sen tog vi en halloween fika där i mässhuset i älvsjö på ett fik där de varken kunde göra bakelser eller latte eller hade nån koll, men dyrt var det! och vi diskuterade och jag funderade varför jag tyckte det var så fruktansvärt pinsamt... jag får ha nåt inlägg om det fenomenet inom en snar framtid.

mysigt var det! halloween bakelser är tradition!

willy wonka replikas...


eftersom jag led av sån blygsel så bad jag hanky ta kort på lance henriksen... här är han och carl weathers när de går hem för dan efter att de tillsammans med danny trejo skrattat åt mijna fotbollsstrumpor från american apparel... tror jag iaf. och det är ju alltid nåt eller hur...

lance henriksen once upon a time in Alien bland annat.

dagens inköp 4 pins, ett star wars tygmärk och ett stort foto på prinsessan leia.

på bussen hem var det en predator in da neighbourhood....

Kommentarer
Postat av: Hanky Pancake

Your bloggin' is makin me dizzy!

Sci-fi is cool fo shizzy!

But listen up now, Hey Ya, Hey Ya!

I think you're hotter than princess Leia.



<3

2008-11-04 @ 00:24:28
URL: http://hankypancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0