Mera provande av HM´s shop online kläder


WHY ARE YOU LOOKING AT MY ASS? Grey Leopard. Den här kjolen var jättesnygg och bekväm. Hög i midjan. Framhävde figuren på ett överasskande smickrande sätt! ;D YEAH! Stor i storlekarna (kan gå ned en size om man vill ha den mer fitted).
Den ska jag ha! Finns i svart oxå.



Prova prova prova! 10 minuter innan stängningsdags!


Finn ett fel. Ser du nån skillnad på de här 2 bilderna? Det läskiga är att det faktiskt är 2 olika bilder... O.o
Blus 198 kr Shop Online Divided. Satt överassskande skönt och snyggt!
Finns i svart oxå. Det är ett svårt val. Vill man vara Madonna´s Like A Vrigin eller Madonna´s Get In To The Groove. Jag hade inget val, fanns bara vit. Virgin it is! ;)

Stor i storlekarna. Den ska jag ha!


Shoppinggalen... Kavajen går att beställa på Shop Online 298 kr. Lite stretchig, inte så skön men vädigt snygg.



Grey Zebra Tights.  Ganska tunna, inga vintertights.. Oxå jättesköna och rymliga i storlekarna.. Jag brukar iof oftast gå ned en storlek när det gäller tights annars oxå. Vet inte om dessa finns kvar på shop online, men de finns nog i butik annars. Rekommenderas.

Kommentarer
Postat av: Hanky Pancake

Kul att se "finn ett fel"-bilderna bredvid varandra. Man kan verkligen inte tro att du bytte om mellan fotona. =D

Leopard-kjolen is the shizzy.

2009-02-18 @ 11:10:56
URL: http://hankypancake.blogg.se/
Postat av: Stina

Leopardkjolen är supersnygg! Jag har en i samma modell fast svart med färgglada prickar på :D

2009-02-18 @ 14:43:27
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Louise

De tightsen har jag själv oxå nyss köpt. Favoriter, är jättesköna och med ett par strumpbyxor under så är vinterkylan inga problem ;)

2009-02-20 @ 12:57:44
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0