Oscars Gala Klänningen!



Jag & Mickey Rourke på röda mattan (jag var inte direkt oscars stylad i övrigt, trött, likblek, fet & ful i håret, osminkad i en provhytt, ja ni får ha överseende... ). :P

Jag hittade en klänning på Gina Tricot för 298 kr som jag tyckte var snygg nog att ha på Oscars galan!!!



Passformen var så bra och klänningen så välfodrad att man inte behövde ha någon bh under!
Allt satt på plats och inget syntes, vilket de flesta nog vet brukar vara rätt sällsynt!
Det enda dåliga var att den var rätt svår att få på och av. En dragkedja eller nåt hade varit på sin plats...
Men verkligen värt 300 kr. Synd att man går på Oscars galan så sällan... :P



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack sa mycket! Nu blev jag glad! Om du vill bo i USa sa borde du borja packa nu och flytta hit! Sa latt ar det, ibland ar det bra att vara impulsiv... det ar sa jag hamnade har iaf! Ta hand om dig! Kram!

2009-03-12 @ 21:17:58
URL: http://mylifeinusa.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh, Mickey Rourke <3 Han är så gammal och ful men ändå så het! ^^

2009-03-12 @ 21:46:57
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0