Reebok Outfiten!


Sådärja!
Det blev den här outfiten som jag alltså tävlar med om ett par Reebok Freestyle Hi Top på Karins sida.




Outfiten består av:

- Guldsneakers, Reebok.
- Tights, Gina Tricot.
- Leopard örhängen, Assecorize.
- My Little Pony T-shirt, 80stees.
- Kjol, plasthalsband, armband & flätat hårband, HM Divided.
- Hello Kitty multi hårband (som svettband runt handleden), Dona´s (den lilla butiken som bara säljer Sanrio prylar en tvärgata från götgatsbacken).

WISH ME LUCK!
:)

Vill du se vilka outfits jag valde mellan kan du se det här och här.. Eller vilka kollage jag valde mellan , kan du se det här.
Eller mitt bidrag till den förra Reebok tävlingen kan du se det här.

Kommentarer
Postat av: Lucky Hank

Good Luck! Hoppas du vinner, annars är världen galen!

2009-03-15 @ 22:15:11
URL: http://hankypancake.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Snygg outfit :)

2009-03-19 @ 12:08:15
URL: http://viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0