1 års Special: HÖST FÄRGER!


Höst behöver inte vara dassiga färger! Jag är inne på att lila & turkos (alla nyanser av blå och grön) är bland de starkaste höstfärgerna just nu! Kitscha till hösten lite så blir det desto kuligare!!! :) Det är okej att färgerna mörknar lite, men de behöver inte bli dassiga för det! Remember: Show your true colours! ;)


 

Lila batikerad Jem & The Holograms t-shirt Junk Food*, från Old Glory.

Skotksrutiga vegan Dr Martens i tyg**, Cupcake bandage, rolig frukost skål med Havrefras jordgubb (mina favoriter!), myntbörs, och kylskåpsmagneter som ser ut som tuggummin, Fred Flare.

Mockahandskar med rosett, Asos.

Stor lila diademrosett i satin, Wonderwoman cheeky trosor, godis strumpor, och benvärmare, Topshop.

Randig lång Brigitte Bardot tröjja, Sivletto.

Dirty Dancing t-shirt i färgen Tahiti Blue, 80stees.

 

 

TITTA NÄRMARE!

(klicka på bilderna så kommer du direkt till produkten! eller klicka på ikonen längst ned så finner du länkar till alla grejjerna).

 

Hur sött & coolt är det inte att ha en Cupcake där man gjort illa sig?! Blir ju nästan som att ha en supersnygg tatuering!

 

Ja det syntes inte så bra i kollaget med den spillda-mjölk-detaljen! Superkul!

 

Mood Swing, ordskämt- banalt superkul! ;)

 

Kanske den absolut roligaste grejjen jag sett. Kylskåpsmagneter som ser ut som tuggade tuggummin. Jag älskar kylskåpsmagneter.

 

 

* Jag har sökt internet flera gånger med ljus & lykta efter en snygg Jem & The Holograms t-shirt och den här var den enda jag hittade, och den är inte ens särskilt snygg... :(


** Såna där Dr. Martens har jag haft i två olika skotskrutiga färger och de är bland de skönaste skor jag haft!!! Tyvärr går de sönder fortare än vanliga Dr. Martens eftersom de är i tyg. Jag köpte mina för jättemånga år sen på Sko uno i Stockholm, båda gångerna på rea. De brukar alltid rea ut såna här udda Dr. Martens, så passa på att fynda där!!!



AUTUMN FUN!

AUTUMN FUN! by Unique Rebel featuring Dr.martens boots

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vill också ha en massa lila och turkosa kläder! Fast det finns ju mest trista färger i alla butiker nu, var på stan igår och hittade inte ett enda plagg som jag ville ha! >_<

2009-10-24 @ 11:36:31
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0