VARSITY/COLLEGE- JACKETS PÅ BIKBOK



'RULE THE SCHOOL'* i en cool collegejacka!

Nu har de varsity/college-jackor på Bik Bok för 499 kr! De finns i vinrött och blått. Vilken färg tycker du är snyggast? Jag har jättesvårt att välja. Dessutom har jag ju redan en ännu snyggare grön (som ni ser i förra inlägget) från Harajuku Lovers som jag beställde från USA för ett par år sen. Men nu när det är jätteinne med amerikanskt collegemode så är de mycket lättare att få tag på. Jag tycker jackorna på Bik Bok är jättensnygga men lite för dyra för att vara Bik Bok, inte för en sån jacka, och lite för kort för min smak (som vanligt) haha. Men det kommer komma mycket mer av det här slaget framöver.

Superfresh!

Klassiskt retro.


Hahaha! ;P

Jag har installerat nya typsnitt och penslar i photoshop som jag testade på de här bilderna. Superkul! Det kommer mer av det på bloggen framöver!

* Klassisk kommentar av Rizzo i filmen Grease där man kan frossa i amerikanskt collegemode a la 50's!!!


Kommentarer
Postat av: Alina

helt galen i din blogg! skitfin! :)

2010-03-02 @ 14:24:20
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0