Vilken H&M-topp är mest toppen?

Jag bloggade tidigare, här, om två H&M toppar jag är sugen på, här kommer några fler! :)



ROLLING STONES T-SHIRT, lite genomskinlig, med glittrig logga, 149 kr, otroligt snygg Suersugen på denna! Har länge velat ha en Rolling Stones t-shirt, älskar loggan (och lyssnar faktiskt på dem också)! ;)


GRÖNRANDIG LÅNG T-SHIRT. Oooh, darling how I love you! Vårigt och marint, inlindat i varandra!


VIT OVERSIZED LÅNG T-SHIRT. Min favorit, perfekt passform, passar till allt, under oich över. Ge mig ett dussin!


MUSSE PIGG OVERSIZED TOPP.  Det ser så härligt retro ut med Musse Pigg-motiv, och trots att jag bloggat om det flera gånger (t.ex. här) så har jag fortfarande ingen sådan topp! Lite skum men cool passform. Inte så snyggt när man har bröst, modellen större, för toppen står ut som ett tält under bysten, men men, det kanske man kan leva med. Man får undvika push up och köra med en sportbh eller annan bh, som trycker in brösten litegrann, när man använder denna.  Men jag gillar armarna, trekvarts och tajtare än resten av toppen.


2 PACK LÅNGA LINNEN 99 KR. Grönt och randigt, perfekt! Prisvärt & praktiskt. Snyggt under t-shirts och solo, och ovanpå varandra.


BIKERJACKA I SPETS. OOOOH, LOVE IT! Ännu snyggare på, än på bild (se tidigare inlägg här och här). 80's Madonna!!! Studenten!? Den perfekta sommarjackan, romantisk, retro, vit och cool!!!


KORT STENTVÄTTAD JEANSVÄST I BIKERMOMDELL med lite stretch. Om du är smalare och kortare än vad jag är, köp den här, hur snygg som helst, men för tajt och kort för mig.


2 PACK TOPPAR, 99 KR, EN RANDIG, EN ENFÄRGAD. Finns i olika färger. Perfekt bidrag till basgarderoben.


RANDIG MULTIFÄRGAD LUVIS. Åh, give me, right now! Så mysig & uppiggande!


VAMPIRES EN DENIM. Japp, passar mig utmärkt, vampyrfantast som jag varit sen barnsben: vampyrer & denim, grått, oversizat linne, med pastellrosa motiv, 99 kr.  BLACKBOOK i samarbete med H&M.


Såååå, vilken är snyggast?? Jag vill ha dem allihop!



Kommentarer
Postat av: Stina

Musse-tröjan var jättefin! Och sen undrar jag om du vet ifall de tvåpacken långlinnen fanns så man fick ett helsvart sånt? ^^

2010-05-08 @ 11:51:02
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Baby Jane

Har haft liknande färger också, fast dock istället för grönt så hade jag rött och senare orange :)

Det är sjukt jobbigt men ja, det är tur att det växer ut xD

2010-05-08 @ 22:37:36
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/
Postat av: Alicia

Älskar Musse-tröjan, spets-jackan och jeans-västen!! Gamla Musse = Retro, cool. Spets-jacka = Madonna in the 80s ftw! Och jeans-väst = 80s rocker dude så det skriker om det!! :D

2010-05-09 @ 00:11:43
URL: http://rockitout.blogg.se/
Postat av: Moa

allt va fint! :)

2010-05-09 @ 14:10:54
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0