min halloween 2010

... gjorde jag som sagt inget särskilt, men här kommer bilder från söndagen iallafall.


Förra årets pumpaljus var den enda halloween-dekoration jag hade.


Funkade alldeles utmärkt. Kakmonstret var nöjd.


Inhandlingslista... : spindelväv, pumpa, godis- NOT!


Målade naglar i rött och polkagris!




Dagens Outfit... utklädd till mig själv?! eller en vuxen Pippi Långstrump, kanske... :P

Halsduk, leggings, kjol, kofta, H&M Divided.
Over knee sockor, Lindex.
Stövlar, Din sko.
Japansk Kakmonster t-shirt, Truffle Shuffle.
Mössa, Gina Tricot.



Party och disko i sista minuten! Disko= diska med lite vin, musik och dans! ;)

En ganska skön men otraditionell Halloween!
Men jag längtar faktiskt också efter en riktig kostymfest! Fast det behöver ju inte vara Halloween för att ha det!

xx


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Nej den luktar ingenting tycker jag! Vad jobbigt att inte tåla hårprodukter ens :( Men ifall du inte skulle tåla den här så har du ju iaf inte slösat bort asmycket pengar eftersom den är så billig :P

2010-11-01 @ 22:26:01
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0