Lill-Emily



Kände mig liten idag. Här är den riktiga Lill-Emily (Little Unique Rebel).


Öronmuffarna var slut på Rusta men jag handlade upp alla mina pengar på mat på närliggande Willy´s istället...
På vägen hem stötte jag på Svampbob fyrkant- min idol.


Det var ju fars dag oxå... Här är Lill-Emily igen med pappan. Jag har inte sån där vattenskalle, fotot är taget uppifrån.


Rosa piggar upp i höstrusket.



Var väldigt trött och blöt när jag kom hem från mitt söndagsäventyr. Men sen ryckte jag upp mig och gjorde soppa och pannkakor.


Lill-Emily med snuttefilten knuten runt benet. Praktiskt och stilsäkert


Kommentarer
Postat av: Hanky Pancake

Vilket fint blogginlägg.

Little Unique Rebel med snuttefilt knuten runt benet.

Det borde du ju ha nu också.

<3

2008-11-10 @ 16:29:26
URL: http://hankypancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0