Wanted stuff


okej det går sakta framåt med kollagen.
här är ett misch-masch av grejjer som får mig att börja dregla just nu:

* T-shirts med She-Ra och Supergirl märke Sugardaddy från Play
* Rullskridskor, hjärtformade solglasögon, bakelsemössa, elvisbrillor, Harajuku lovers parfym, och körsbärsörhängen från Fred Flare
* Plastväska Dumpling Dynasty från Kitsch
* Vit sneaker med nitar märke Sneaky Steve
* Rosa Dr Martens

Fördjupning av vissa utvalda objekt:


RULLSKRIDSKOR!!! som jag letat! it´s a dream come true!
efter att jag skaffat de här behöver jag bara åka till florida å rulla mellan palmerna. Synd som tusan att Fred Flare av nån anledning bestämt sig för att inte shippa internationellt så om man vill kunna beställa grejjer därifrån får man skaffa en fejkad amerikansk brevlåda på Myus, vilket jag ska göra nästa månad.


Heartshaped Glasses.
Jag grämer mig fortfarande och kommer göra det för resten av livet att jag inte köpte de körsbärsrödglittriga hjärtformade brillorna på TopShop i somras, så nu försöker jag få tag på ett par nya och de måste vara jäkligt coola och inte se ut som de är från en skämtbutik.


Harajuku Lovers parfym.
Gwen Stefani har släppt inte bara en utan FEM parfymer baserad på personligheterna i hennes posse.
Alla som känner mig vet att jag är allergisk mot parfym och får migrän av alla starka dofter (hårspray aaaawwwwgggghhh... flämt flämt!!!) men för den här parfymens skull skulle jag kunna genomlida känslan av att ha en bubbla över huvvet och störtmigrän haha (ni som fortf inte tar det på allvar prova att sätta en guldfiskskål på huvvet och försök kommunicera genom den.. hrmmpf). Jag har inte ens luktat på den än, men om inte annat så är ju flaskorna helt bedårande och jag tror jag satsar på "G" (dockan längst fram om ska föreställa Gwen):
"... a crisp mix of mandarin, coconut, apple, jasmine, & sandalwood. Arigato!"


Need I say more..? Kelis+körsbär= Fantastico!


Dr Martens är de skönaste skor jag vet. De gjordes för att mniska arbetsbelastningen eller som sjukhusskor för kvinnor ursprungligen har jag för mig (?!) Jag har inte använt Dr Martens på många år men nu är det dags igen! I gymnasiet var det ju en del av "skoluniformen" och ett bra tag till. Ända tills mina andra par skotskrutiga i tyg gick sönder...(mamma retar mig för att jag fortf. vägrar slänga dom...). Spännande Dr Martens minnen finns det gott om...
Kan inte bestämma mig för de gröna eller rosa, båda är så sjukt läckra! Jag älskar den där bilden i överhuvudtaget. Grymt snyggt komponerade outfits!


Det tog ett tag för mig att börja gilla Dumpling Dynasty, men precis som med sushi så blev det sen addicitive.
Det är nåt med de där bilderna som medför en särskild stämning som jag gillar.

alltså den här skon är så sjuuukt snygg!!! en blandning av star wars och hårdrock! små i storlekarna dock, men jag ska prova dem en gång till och if me lajki- beställer jag dem.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du har verkligen helt jävla underbar smak! Älskar nässtan allt som du har lagt upp. Synd att Fred inte skeppar till oss :(

2009-06-06 @ 01:21:07
URL: http://vartnyahem.blogg.se/
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

De där skorna var verkligen snygga! Hade du provat dem i en riktig affär alltså? Vilken? ^^

2010-07-18 @ 19:11:43
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0