<3 <3 CYNDI LAUPER KONSERTEN!!!<3 <3

Multihårfärgning av mig och Hanky Panky under dan...


Cyndi Lauper Papegoj-färgat hår! :D Färger av Manic Panic.



Först blondera...


... och sen färga Hanky Panky som var en hårfärgningsoskuld! Men nu har han fått blodad tand minsann!



Cyndi Lauper Styling...


Sen Hemköps bästaste kycklingkorv...



På Berns...


Oh, my Cyndi hair... Tequila Sunrise kvällen till ära för att matcha nya hårfärgerna.... Riktig 80s drink!



CYNDI LAUPER!!!! En av mina livs största upplevelser! Det var helt fantastiskt att ha henne så nära framför sig Hon är så rolig, snäll, sympatisk, snygg, originell, modig, sexig! Hon slår ner Madonna från min lista nu förtiden Synd att jag var så trött, ont i fötterna och att vi missade henne efter showen vid hennes turné buss! Jag tycker det är så märkligt att Madonna (som var lika stor som Cyndi på 80-talet kan sälja ut fulla hus med tusentals människor runt över världen med biljetter som kostar 1400 - 3000 kr medan Cyndi spelar på Berns och biljetten går på 350 kr?!


Oh my Jesus vad hon kan sjunga!!! Och spela gitarr!!!



Plötsligt hoppade hon ned i publiken och upp på bardisken där vi stod!!!
Mina händer var högst en halvmeter från henne! Min idol! Min Cyndi!



Jag grät till Time after Time för andra gången den dan. Vet inte vad det var med mig.
Kanske lessen för konserten skulle ta slut, Cyndi fara iväg igen och jag vet inte när jag får se henne igen...




Kommentarer
Postat av: Mandy

I know the feeling!!! Wiiiiee I'm so happy for you!! =D Fan va skojj och va fina ni blev, hihi.

2008-10-28 @ 21:33:42
URL: http://mandyzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0