Intervjuad av apans mamma, Stockholm, Ann, fika på taket, pumpa, grodor, fotosession...

Igår var jag ju på arbetsintervju på Furuviksparken! Självaste apan Santino´s mamma intervjuade mig! Om jag får jobbet blir hon min chef hahaha! =D Jag tror det gick rätt bra. Men får svar nån gång i påsken.

Sen åkte jag tåg till Stockholm och mötte Ann på tågstationen. Vi fikade vi på Kulturhuset´s tak, handlade mat på Hemköp och drog till Hanky´s lya vilket tog så hårt på krafterna att jag fick sendrag i ena benet i morse! Uppförsbackornas uppförsbacke!!! Och vi hade massa mat och packning och det regnade! Man kan säga att jag redan befinner mig på BLÅKULLA!
Regnet hade lockat fram massa stora grodor som satt och lurade på vägen, det var lite magiskt.

Väl frame lagade Ann en jättegod vegetarisk pasta till oss och vi drack en romdrink och sen följde den sedvanliga fotosession när vi ses som vi haft i tradition sen vi träffades! Det blir inte så ofta genom åren nu, senast 2005, eftersom hon bott i NY, London, Paris och nu senast Indien. Jag blev lätt hypokondrisk att smittas med rabies när hon börja snacka om att ha tagit hand om herrelösa vilda hundar i Indien men jag märker väl om jag börjar bli rädd för vatten....


Furuvik by the water.


Nya solisar igen från HM! :)


















Från våran senaste fotosession 2005.


Smakprov från fotosession 2009 igår. Kommer mer sen... :)


Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Kommer du att resa under sommaren? =)

2009-04-09 @ 21:19:37
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Annie Honey

SickKUL! tom de ångestfyllda paddorna var hilarioius

2009-04-10 @ 20:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0