oooops I did it again...


Kat Von D t-shirt... 249 kr.

Keds skor till sommaren. 349 kr.


Heidi Klum Fuck You t-shirt (som jag velat ha ett tag men inte hittat nån fin kopia, hoppas den här är najs).
Bloggarvärldens IT-tröjja. 199 kr.

Råkade göra en beställning hos Nelly igår.
Har aldrig beställt därifrån förut så jag blev lätt förvånad själv när jag hade beställt mot faktura med endast ett klick (vanligtvis går man ju genom 4 steg). Jag brukar ju alltid köra på delbetalning (på gott och ont- mest ont iof). Det gick inte att ändra bestälningen i efterhand heller. Lagt kort ligger tydligen...
Ganska dåligt tycker jag.
Jag är inte alls förtjust i Nelly´s styling och foton heller... Nästintill obehagliga. Bilden ovan är ett stort undantag.
Det som är bra med Nelly är att de har ett stort utbud och man beställa mot faktura och delbetalning (står det iaf men när jag skulle välja betalsätt så fanns det inte som alternativ..? skumt).

Jag har inte råd att betala allt detta på en faktura så det blir till att skicka tebax. Men nåt kan jag nog behålla. =)
T.ex. Kat Von D t-shirten tycker jag ser grymt snygg ut på bilden iaf.
Båda t-shirtarna är märket Dark Muse.

Det som är skönt när man beställer i Sverige
är att man får paketen så snabbt! Det är en rolig överasskning för mig som annars mest beställer från USA.

Jag ser verkligen framemot att få paketet i veckan! =D



Kommentarer
Postat av: Mandy

Ja vi hade det super!! =)

Ja... den är mindre än de andra vanliga och jag betalade 22 spänn(!!) för min.



Jag har den där kat von d tishan fast grå! :D

2009-04-18 @ 22:14:16
URL: http://mandyzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0