After Ski




Nu när vintern är här på allvar och snön dalar ned utanför fönstret och skapar ett marshmallow-liknande täcke är det dags för de årliga vintersporterna att sätta igång, som att åka skidor till exempel! Själv är jag inte mycket för vintersporter, däremot After Ski har jag inget emot! Det finns få sensationer som att komma in i värmen efter en tid ute i snön, lägg till fest på det så blir det ännu bättre. Och för att göra allt lite uthärdligare så hjälper det att krydda med färg & humor (hjälper alltid men ibland behövs det mer...). Kollaget är blandat med både kill- o tjejgrejjer, men det mesta funkar som unisex!








After Ski
After Ski

Items in this set:
H&M Shop Online
Harajuku Lovers By Gwen Stefani " Snow Gwen " V-Neck Short Sleeve..., $33
80s Ladies Party Animal Muppets T-Shirt 80s, 25 GBP
Show All New Clothes - NEW CLOTHES - TOPMAN, 16 GBP
Show All New Clothes - NEW CLOTHES - TOPMAN, 6 GBP

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha jag håller med dig där :P Skidor och dret är väl inte min starka sida, men väldigt gul med after ski är en större favorit ! :D



Tack för din kommentar angående Festival tavlan :)

2009-12-21 @ 11:31:17
URL: http://tiokvadrat.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahahah va komiskt att du tänkte preics på den ! :D jaha, vad många konstnärer det finns där ute, fått många härliga kommentar från konstnärer på den där tavlan, finns det någon stans man kan få se dina tavlor ? :)

2009-12-21 @ 12:33:19
URL: http://tiokvadrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0