Månadens T-shirt- Feb 09


















Idag fick jag en brevförsändelse från utlandet som så ofta nuförtden när man beställer t-shirts från USA så får man alltså en tullavgift på minst 100 kr vilket är ganska drygt nu när dollarn gått upp oxå så tjänar man nästan ingenting längre på att beställa från USA utan man kan lika gärna beställa från Megastore. Det blir ju iof fortfararande billigare än att du köper en Junk food tröjja från till exempel Carlings där de går på 300-500 kr.

De t-shirtar jag i slutändan slår till på är oftast på REA eller utgående produkter. Den här gången var den utgående produkten den här Dirty Dancing tishan som jag mest beställde för att det är så fantastisk rosa färg och jag hade ingen Dirty Dancing tröjja i min nuförtiden stora t-shirt samling... ;) Tyvärr fanns det bara XL kvar vilket jag vanligtvis brukar ha, eller Large, men den här var för stor tycker jag. Nu vet jag inte om jag ska söka nätet med ljus å lykta efter en mindre storlek, skicka tebax, byta å chafsa. Det är ju ren tortyr när man först väntat i 2 veckor på t-shirten å bara vill börja använda den!!!!
Fast jag tror det skulle kunna bli en riktig favvo tröjja om den satt lite tajtare. Jag vet att jag inte kommer använda den lika mkt om den är för stor och så växer jag omedvetet in i den...




Kommentarer
Postat av: Johnny Castle

Jag vill också få en brevförsändelse från utlandet. Sjukt orättvist ju. De är sega på postverket i Huddinge som vanligt.

Fanns det förresten ingenting annat i paketet? Har du glömt att lägga upp bilder? ;)



You're like the wind!

<3



/J. Castle

2009-02-09 @ 23:56:49
URL: http://hankypancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0