provar HM´s shoppingkorg


El Shoppoholico Ladlylike... The Classic Look.

BRA:


Rutig blus a la 50s, a must have! Hanky Pancake är smakråd och fotograf!


Kort kappjacka, otroligt shysst tycker jag! Leopardtop! (finns bara i butik).


Super Duper Cute Mimmi Mus canvas väska med tjocka remmar till handtag- lite båtfeeling- otroligt shysst men finns bara i butik tyvärr. Want want want- den gör verkligen hela outfiten! Finns jättemycket fina väskor på HM nu!

Leopardlinnet
fanns bara i strlk 38, ska annars vara långt och rymligt. Finns på HM Shop Online i rött och naturvitt, men är nog dessvärre slutsålda nu... Jag föredrar dock den här ljusrosa färgen och mindre storleken och ska nog slå till på det om det finns kvar sen.

Hatten har jag äntligen köpt i butik!


KANSKE:



Hello Kitty morgonrock med huva, bra idé men för lite tyg fram! Herregud, man har väl morgonrock för att värma och skyla sig!


DÅLIGT:



Kortare modell grå fuskskinnjacka (finns i benvitt å svart oxå). Alldeles för tajt över axlarna, annars cooool...
OTROLIGT liten klänning!!! Fy skäms HM! Gör vettiga storlekar och kläder man kan röra sig i!


Kommentarer
Postat av: Hanky Butter-Boy

Hej snygging.

Den röd-vit-randiga skjortan, hatten och snöleopard-toppen är mina favoriter. Eller ja, det är ju du som är min favorit. <3



/Mr Butter

2009-02-12 @ 00:09:29
URL: http://hankypancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0