Give me som sugar!

När himlen är grå, livet är trist och humöret är dåligt kan man behöva en sugarrush, nåt som piggar upp, och det behöver inte vara nåt stort eller dyrt, utan t.e.x. ett par roliga strumpor, ett nytt läppglans/läppstift, nåt gott att smaska på, nya solbrillor som hjälper en se världen på ett mer posititvt sätt, ja kalla mig material girl eller shopoholic men materiella saker muntrar upp och kan ofta ta en till ett happy place...


GIVE ME SOME SUGAR! by Unique Rebel on Polyvore.com

Själv skulle jag bli happy om jag fick nya fina strumpor från Topshop eller nytt smink t.e.x. läppstift/läppglans och solpuder från Isadoras senase kollektionskampanj DELERIOUS...

Jag behöver en ny plånbok, varför inte en från Harajuku Lovers (jo för att det är svindyrt, men man kan ju alltid drömma)... Eller den fantastiskt supersöta godismönstrade väskan därifrån (dräggel)!

Jag har länge varit sugen
på en sån där färgglad borste från Make Up Store men de är så fasligt dyra, 225 kr! Jag har alltid trott de var rougeborstar men tydligen så är det en puderborste (som man säkert kan använda som rougeborste oxå iof).

Den svarta borsten är däremot en rougeborste med hylsa som är praktisk på resande fot och att ha med sig i handväskan. Och billigare. Men då har jag faktiskt en liknande ännu billigare från Åhléns!

Då köper jag hellre en ögonskugga i en uppiggande nyans!
I kollaget är det en microshadow i nyansen Penny Lane. Just i microshadows finns det otroligt många nyanser att välja mellan! 135 kr.

Gucciläppstift kostar som det låter och är väl mer om man behöver humörhöjande lyx i sitt liv.
 


Kommentarer
Postat av: Sassy

Åh, det där var minsann ett sött och upplyftande kollage! Tack!

2009-07-20 @ 16:44:10
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0