RED LUCKY JACKET

Färgen röd ligger mig väldigt varmt om hjärtat och förut så var det min absoluta favoritfärg. Det repsresenterade kraft, passion, eld och allt annat bra som jag eftersträvade. Jag älskade just röda jackor. Jag hade en som var min red lucky jacket. Så fort jag hade på mig den så hände det roliga spännande saker.
Men jag har växt ur dom röda jackorna för länge sen och
nu är det på tiden för en ny röd jacka, tur och äventyr!
RED´S NOT DEAD! :D



Jag har ju letat efter både en röd skinande nylonjacka samt en röd skinnjacka. Hittade ju en från Fred Perry för 1200 kr på Blå I gävle som sen tog slut och går inte att få tag på nån annanstans varken på nätet eller IRL!  Men nu har de en mer ekonomiskt variant med luva på HM för 299 kr. Inte en klockren modell och inte alls lika snygg som den från Fred Perry, men ändå... Det är så sjukt snygg med röda jackor!

Här kommer ett kollage till färgen röd´s ära som jag gjorde när jag efter mycket sökande hittade en röd skinnjacka från Lee (som är duktiga på coola skinnjackor men som är svåra att få tag på och ganska dyra: ca 4000 kr på Asos och som ändå var slutsåld... suck). Så jakten fortsätter!


RED´S NOT DEAD

Kolla va snygg den är! =O


Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh ja köpte den jacka idag på REA för 150 kr, men jag var osäker på om ja ska behålla den så ja sökte på google på den o kom till din blogg , tkr du jag ska behålla den? :)

2010-04-21 @ 14:55:06
URL: http://exaktomallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0