Behöves: Ny datorstol

Jag var till doktorn idag jue. Han sa att smärtan i axeln/armen nog berodde på att jag sitter fel vid datorn (jag är dock inte övertygad förrns de tar blodprover och EKG och hela köret).

- Vad har du för stol? Ingen köksstol va?
- Jooo....
- Inga armstöd?
- Neeej....

Tydligen så överanstränger man armarna om man inte har armstöd om man sitter länge.

Det är ren galenskap att jag inte har en bättre stol som sitter så mycket vid datorn!

Det blir nästa projekt.



En rosa kontorsstol skulle inte vara helt fel... Från Brand New Chair.


Men kanske var min oro till det bästa: rökningen och onyttig mat minskade direkt och jag ökade med motion och frukt. Ska försöka fortsätta med det för säkerthets skull!
Nu är Hanky Panky här och vi har ätit asiatiskt och ska lägga oss tidigt. Svintrött!
God natt!










Kommentarer
Postat av: Fantasy Girly

Hoppas det blir bättre. Och Hello Kittystolen skulle ju inte vara helt fel. ^^

2009-03-21 @ 12:30:26
URL: http://fantasygirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0