HM´s Provhytt med Hanky i Helgen


Bikerjacka i canvas kort modell. Snyggsnygg, för liten i storleken och ostretchig för mig dock.


Röd leopardkofta kortare modell. Snyggsnygg, really makes the outfit, men jag gillar inte korta koftor samt kvalitén känns som angora ull (fast det är det inte, bara lite vanlig ull).


Fake läderjacka. Snygg snygg men Hanky har ju redan en äkta!


Rosarutig 50s blus. LIte liten men annars förtjusande!


Cool 80s jacka kortare modell i en fantastisk lila nyans! Liten i storleken och ostretchig men jag tror jag ska beställa en sån eller rosa ändå på HM Shop Online. 249 kr.
Plus egen tryckt t-shirt (från HM´s herravdelning) med Samantha Fox.


Fantastisk stickad Musse Pigg kill tröja! 249 kr.


Unique Rebelism. Köpte den där t-shirten såklart! :D Rebel without a cause med James Dean gammal 50s filmaffish. 149 kr.


Unisex. Vi har typ samma storlek. Det är väldigt praktiskt. Hanky köper ibland kläder på tjejavdelningarna.




Kommentarer
Postat av: Hanky Prou-Vroom

Hej snygging. Vilka schyssta bilder vi tog! Nu längtar jag ännu mer efter dig Emily Cookie-Fox. <3



Rebel-tishan är verkligen grymt snygg! Bra köp ju. Jag är verkligen sugen på den där Musse-tröjan också.

Har du sett det här förresten?

http://shop.sivletto.com/system/search/product.asp?id=2445&brandid=0&branchid=1&catid=27&container=36&

2009-03-10 @ 15:51:45
URL: http://hankypancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0