Reebok Outfits!

Nu på morgonen har jag suttit och kollat igenom mina profilbilder på facebook och hittade några kandidater till den nya Reebok tävlingen. Har inte bestämt mig än, men har redan mina topp 3... :)
Sen kanske jag tar nya outfit bilder idag...
Och så har jag ju hela mitt bildbibliotek på datorn att kolla igenom oxå... omg.
Då kommer det med högsta sannolikhet flera kandidater....

Vilka outfits tycker du är bäst? Man ska ta en outfitbild på sig själv som visar att man har en "skön cool stil" värdig att vinna ett par Reebok Freestyle Hi.
Bilderna är ju i råkopior här så jag kanske får fixa till dem lite sen när jag bestämt mig vilket inte är det lättaste!!!






























Under helgen kommer jag alltså lägga till och ta bort outfits. Sen om det blir i det här inlägget eller nya får vi se...



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg kika in på min och kommentera*

2009-03-14 @ 14:20:39
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Malin

härlig blogg! och färgglad med! härligt! jag väntar på min blivande layout.. nu är den riktigt enkel men mkt färg ska det bli.. eftersom jag inte kan fixa det själv tar det lite längre tid. ville bara säga att jag nog kikar in lite fler gånger =) må så gott!

2009-04-19 @ 01:03:49
URL: http://annamalinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0