Reebok tävling!

Nu har jag oxå gjort ett 80s outfit kollage för att vara med och tävla om ett par Reebok genom Karins blogg.. jag älskar ju 80tal, Reebok och att göra kollage så det var svårt att motstå... Jag valde guldvarianten för att jag har spanat in dem förr och de är så sjukt snygga!!!


* Madonna Vrigin Tour T-shirt och armband, 80stees.
* Solglasögon, jeans hotpants och guld cykelbyxor, Topshop.
* Jacka, HM Divided.
* Hatt och örhängen, Forever21.
* Spetshandskar, FredFlare.
* Stereoväska, Karmaloop.
* Rosa höga benvärmare, American Apparel.
* Skor från Reebok.



Kommentarer
Postat av: Stina

Ooh, snygg outfit! :D Vilka roliga benvärmare som går ända upp på låret!!



Sv: Aha, jag antar att jag kommer kolla på Twilight snart iaf, bara för att :P Jag antar att böckerna är bättre än filmen?

Jag samlar inte direkt på ponnys, jag har bara tre stycken som jag haft sen jag var liten och nu den som jag hittade på loppisen! Men nu funderar jag på att börja samla på baby-ponnys :D Fast jag tänker bara köpa dem biliga på olika loppisar, inte sitta och buda en massa på Tradera, för det orkar jag inte :P Samlar du på ponnys?

De där fina tårtorna med tecknade figurer har jag också funderat över om de kan vara goda... Jag får känslan av att de är lite tråkiga faktiskt!

Hahah, jag älskar James & Karin! Lyssnade en massa på dem när jag var liten och sen har jag bara fortsatt lyssna på dem för de är så bra! :D

2009-03-07 @ 18:48:38
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0