A hard days rock cocktail nite

Hello hello! Igår blev det ingen Grace Jones och jag kommer ångra mig resten av livet precis som jag skrev i förra inlägget. Men jag lärde mig en läxa oxå, är det nåt som är viktigt för mig får jag banne mig ta och ha lite bättre framförhållning och planering!!! Och vi fick en enormt trevlig kväll ändå.
Vi käkade i Kungshallen, jag Hot Wok´s Moon Wooker som var sådär... och Hanky körde på Cajun food.
Sen handlade vi på Åhlen´s Hemköp och hade sjukt roligt bara larvade oss, fotograferade och köpte massa roliga saker som:

Minivåfflor man kan värma i brödrosten!!!!!!!
Rocky Montains Mini Marshmallows (jättegott i varm choklad!)
Påskägg fullt med godis (lite för tidigt men det var sånt gott godis!)
Pez figurer
Cashewnötter
Risifrutti XL
Svart mjölk
m.m.

Sen lämnade vi all mat på Hanky´s jobb och väntade in Amanda. Vi gick till Café 60 för första gången (det där kvällsöppna fiket på sveavägen 60 där folk alltid sitter utanför i filtar när man går förbi) och fikade och bytte presenter!
Amanda hade verkligen bunkrat upp med FANTASTISKA presenter både från jul och till min 30 års födelsedag!!!

Café 60´s fika var sisådär och jättedyrt. Jag trodde jag köpte en sån där Macaron men det var en gammal tiramisu för 40 kr!!!! Men de hade ett gigantiskt utbud av tesorter och exotiska godsaker som fyllde caféet från golv till tak med gamla burkar och etiketter kändes det som. Synd att det inte smakade lika gott som det såg ut. Latten var ljummen, dåligt skum och kaffesmak.
Och det var varmt. Detta sammanlagt blev ändock en behaglig upplevelse som kändes som vi var på en väldbehövd semester i medelhavet! Jag fick en drink-kortlek av Amanda och vi drog varsina kort/drinkar och blev sugna på riktiga till slut.
Så då gick vi till Hard Rock Café och drack ett par drinkar! Väldigt spontant och kul, precis som jag gillar! Ja bilderna får berätta resten! :)



























































Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, du har ju det där fina kakhalsbandet som jag spanat in på nån sida förut! Truffle Shuffle kanske det var..? Superfint iaf :D

2009-03-30 @ 00:35:51
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Fantasy Girly

Många färgglada och roliga bilder! ^w^

2009-04-02 @ 23:34:04
URL: http://fantasygirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0