HOME SWEET HOME


Vet inte vem det här är (?) eller vart jag hittade bilden men söt är hon iaf och jag är väldigt svag för kaninöron och såna mangamotiv...

Skönt att vara hemma igen även om det är stökigt som vanligt. Men det är alltid så skönt att komma hem när man varit borta ett tag för man kommer tebax med nya krafter och föhoppningsvis insikter. Det är lättare att se saker klart när man får distans... Japp, det är en klyscha men i mitt fall så funkar det verkligen när man kört fast! Men det är bäst att sätta igång direkt när man kommer hem för annars tappar man lätt farten igen!



Kommentarer
Postat av: Fantasy Girly

Om jag inte har fel så är det Berry från Tokyo Mew Mew á la mode. ^w^ Skiitsöt!

Sv: Tack! ^^ Och ja, det är det. x)

2009-05-05 @ 23:46:53
URL: http://fantasygirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0