Nya Loungefly Hello Kitty väskor!



Loungefly har gjort en del makalöst söta Hello Kitty väskor som tyvärr är ganska dyra: 500- 900 kr med frakt. Dessa har jag hittat på Trendystars som har helt fantastiskt utbud men rätt dyr frakt (25-30 dollar). Har aldrig beställt därifrån därför. Man kan komma billigare undan på ebay hos särskilt Whimsical Gifts som har mkt billigare frakt och en väska går på en femhundring. En del av väskorna går att hitta på truffleshuffle där de kostar ca 600 kr med frakt.
Kan det vara värt- jag vill verkligen ha en! :D Dom har så fina detaljer, foder och fickor!
Av de ovanför gillar jag dom 2 första och sista bäst btw!



Det här är min dröm- loungefly- hellokittyväska No 1! Det är en äldre modell som egentligen verkar ha utgått nu men jag hittade den igen på Retro Rebels. Det verkar för övrigt vara en cool onlineshop som jag snubblade på!


Det här är min drömväska i samma kategori No 2 som jag haft med i det här kollaget! Den är so 90´s- ja den innehåller det absolut bästa med 90-talet enligt min mening! :D Men så ser väskorna ut på och så stora är de!



Fina detaljer, fickor och foder!
Denna hittade jag nu på ännu en nyupptäckt shop: alternativeaoutfitters (veganbutik).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0